Umístění e-shopu

To číslo by samozřejmě nebylo přesné a ani by být nemohlo. Internet je neustále v pohybu a není minuty, aby nějaký prodejní web nepřibyl, nebo nezanikl. My se zde ovšem nebudeme zabývat počítáním webů. My se podíváme na jejich umístění. Jde o to, že pokud případný kupec hledá, co potřebuje, tak zadá to slovo do vyhledávače. Kam jinam také. Ten během pár sekund najde weby, kde se tato věc nalézá a případný kupec klikne na ten, který je nejvýše a je první na stránce. Vidíte? První. Pokud tam nenajde, co chce, popřípadě se mu nelíbí ceny, klikne kam? Ano, správně na web pod tím prvním. A tak pokračuje až najde, co hledá.

SEO nástroje

Takže jste jistě postřehli tu obrovskou výhodu prvního obchodu. A těch dalších pod ním. Ti mají největší návštěvnost a tím tedy také velké tržby. A právě na tyto pozice je musel někdo dostat. Fastcentrik SEO to umí s naprostou bravurou. Je to jeden z mála, kdo pracuje rychle a za rozumné ceny. Ostatně, mají spousty spokojených zákazníků, kterým tržby zvedli o hodně procent. Tudíž jsou tito zákazníci, potažmo prodejci někde zcela jinde, než když byli před tím. Pokud je prodejní web někde na konci stránky po vyhledání, tak asi moc velké tržby mít nebude, že ano. Proto je dobré se vždy spojit s nějakými odborníky v tomto odvětví a nechat tuto činnost pouze na nich.

internetový marketing

Ona přece jen odbornost je odbornost, a to i v této době. Nebo v této době obzvlášť, jak chcete. Je spousta firem, kde mají odborníky na marketing a na SEO zvlášť. Vlastně jsem zde dlužen vysvětlit, co je to tajemná zkratka. Takže je to z anglických slov Search Engine Optimization, čili, nehezky česky, optimalizace pro vyhledávač. Prestashop SEO má zaměstnance, kteří jsou právě s touto zkratkou obeznámeni více než dobře. Dá se říci, že je živí. Tito lidé dokáží vynést e-shop ze dna stránky někam nahoru tak, aby byla konečně vidět, a tak začala i pořádně prodávat.